Jul- och nyårshälsning 2022

Vi vill tacka så varmt för gemenskap med er i Turistkyrkan under vårt första år.
Det var både spännande och utmanande att gå in i pastorsarbetet efter pandemitiden. Vi ser med tacksamhet tillbaka på 2022 och gläds över att återkomma i slutet av januari månad för en ny period. Vi gläds också över samarbetet med Jan Grejsen, styrelsen och musikansvariga Ulla Mester.
En höjdpunkt under det gångna året var oktober månads 45-jubileum. För övrigt har vi noterat att den kontinuerliga verksamheten är väl fungerande. Vi tror på modellen att Turistkyrkan är en mötesplats där vi möter Gud, upptäcker varandra och värderar alla lika.
Vi önskar er alla en skön adventstid- & jultid och ett riktigt Gott Nytt År.
(Vi informerar också här om att Turistkyrkans årsmöte hålls tisdag 21 mars kl 19.)

Ty ett barn har fötts, en son är oss given. Väldet är lagt på hans axlar, och detta är hans namn: Allvis härskare, Gudomlig hjälte, Evig fader, Fredsfurste. Jesaja‬ ‭9‬:‭6‬ ‭

Gunbritt & Christer Tornberg